Volgens een bericht van De Telegraaf verlaat MotoGP-coureur Francesco Bagnaia aan het eind van het huidige seizoen Ducati. Het artikel gaf geen verdere details over de toekomstplannen van Bagnaia of de redenen voor zijn vertrek. Bagnaia was een belangrijke coureur voor Ducati en won meerdere kampioenschappen met het team.