Zangeres Belle Perez heeft vrijdagavond voor het eerst sinds het onverwachte overlijden van haar echtgenoot Wouter van der Horst opgetreden. Het optreden vond plaats tijdens De Foute Party van Qmusic in Gent.
Het publiek ontving haar met open armen en een staande ovatie. Perez gaf aan dat het moment emotioneel was en dat het haar raakte.
Verdere details over het overlijden van haar man of toekomstige plannen zijn niet bekendgemaakt. Het optreden betekende een belangrijke mijlpaal voor de artiest.






