De Puerto Ricaanse popster Bad Bunny trad op 24 juni 2026 op in het Gelredome in Arnhem, waar hij van de locatie een bloedheet Latijns feestenparadijs maakte. Het overdekte stadion, gevuld met kleurrijke bezoekers die massaal waaierden, werd omschreven als 'bloedheet' door aanwezigen.

De sfeer was al voor het optreden elektrisch, met een publiek dat vol spanning wachtte. Fans vertelden verslaggevers dat ze maanden naar dit moment hadden uitgekeken en zich niet lieten afschrikken door de hitte.

Het concert, onderdeel van Bad Bunny's Europese tournee, veranderde Arnhem in een bruisende viering van Latijnse muziek. De artiest leverde een energieke show af die het publiek nog lang zal bijblijven.